Wednesday, April 25, 2007

Gündüşü

lavandula'dan
Olumlu geri dönümler almanın cesaretiyle'' Dol Kara Bakır Dol''dan devam ediyorum. Çok az tanıştığım ama toprakla doğayla içi içe yaşamlarına hayran olduğum arkadaşımın tüm ailesine sevgi ve saygılarımla.

OĞLUM MEHMED'EGökyüzünü Takdim Ederim
Ve işte Mehmedim gökyüzü denilen nur
Uzanabilirsen uzan
Dokunabilirsen dokun
Ömrün boyunca başının üzerinde sallanıp durur.
Ve bir gün
Yüz paralık bir cep aynası gibi
Kırılır gözbebeklerinde
Islak bir bulut parçası;
Birkaç kırmızı kiremit
Ve dut yaprakları içersinde.

1 comment:

lavandula said...

Olumlu geri dönümler almanın cesaretiyle'' Dol Kara Bakır Dol''dan devam ediyorum. Çok az tanıştığım ama toprakla doğayla içi içe yaşamlarına hayran olduğum arkadaşımın tüm ailesine sevgi ve saygılarımla..

OĞLUM MEHMED'E

Gökyüzünü Takdim Ederim


Ve işte Mehmedim gökyüzü denilen nur
Uzanabilirsen uzan
Dokunabilirsen dokun
Ömrün boyunca başının üzerinde sallanıp durur.

Ve bir gün
Yüz paralık bir cep aynası gibi
Kırılır gözbebeklerinde
Islak bir bulut parçası;
Birkaç kırmızı kiremit
Ve dut yaprakları içersinde.